ପ୍ରେମ ପୁଲକ ପ୍ରେମ ପୁଲକ
୩୧ଦିନ : ୩୧ଲିଖନ ସଙ୍କେତprompt15- ଅଭିନୟ ୩୧ଦିନ : ୩୧ଲିଖନ ସଙ୍କେତprompt15- ଅଭିନୟ
ବୁଲାଇ ନେବୁ ସାଥିରେ ତୋର ଯିବ ସେ ଉଡି ଉଡି ଦେଖିବ କୁନା ଜହ୍ନ ମାମୁକୁ ତା ଅଜା ଆଈ ବୁଢ଼ୀ ବୁଲାଇ ନେବୁ ସାଥିରେ ତୋର ଯିବ ସେ ଉଡି ଉଡି ଦେଖିବ କୁନା ଜହ୍ନ ମାମୁକୁ ତା ...
ଚହଟଚିକ୍କଣ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ଝୁଲୁଛି ତାଲା ନାହାନ୍ତି ତ ସେଠି ମାଷ୍ଟର ନାର୍ଯ୍ୟ ଦାବି ହାସଲ ପାଇଁ ରାଜଧାନୀ ଚହଟଚିକ୍କଣ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ଝୁଲୁଛି ତାଲା ନାହାନ୍ତି ତ ସେଠି ମାଷ୍ଟର ନାର୍ଯ୍ୟ ଦାବି ହାସଲ ପାଇ...
ଯେତେ ଦେଖିଲେ ବି ନୂଆ ନୂଆ ଲାଗୁଛି ଜହ୍ନ ସତେ ଅବା ତା ଦେହରେ ଅଙ୍କା ହେଇଛି ମୁଁ ଭୁଲି ପାରୁ ନଥିବା ଅ ଯେତେ ଦେଖିଲେ ବି ନୂଆ ନୂଆ ଲାଗୁଛି ଜହ୍ନ ସତେ ଅବା ତା ଦେହରେ ଅଙ୍କା ହେଇଛି ମୁଁ ଭୁଲି ପ...
ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ ପାଲଟିଯାଏ ଉଶୃଙ୍ଖଳା ଓ ଉତ୍ତେଜନାର ବନ୍ଧନହୀନ ହୋଇଯାଏ ସେ ଅଧିଷ୍ଠାତ୍ରୀ ଭିନ୍ନ ରାଇଜର । ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ ପାଲଟିଯାଏ ଉଶୃଙ୍ଖଳା ଓ ଉତ୍ତେଜନାର ବନ୍ଧନହୀନ ହୋଇଯାଏ ସେ ଅଧିଷ୍ଠାତ୍ରୀ ଭି...